Teletal

Vår telefonväxel är kopplad till Teletal.
Teletal är för dig som har svårt att tala själv
för att du har funktionsnedsättning.
En person hjälper dig i telefon
att förklara vad du menar.
Teletal är gratis.

Telefonnumret till vår telefonväxel är 090-70 82 00.

Klicka på det du vill läsa om.

Har du utsatts för brott och vill svara på en enkät om den här webbplatsen?

Brottsoffermyndigheten utvecklar ständigt sin webbplats för att bättre möta brottsoffers behov. Dina synpunkter är viktiga för oss. Vi hoppas därför att du vill svara på några frågor om webbplatsen.

Jag vill svara på enkäten